به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی مدیر مرکز مرکز تحقیقاتی و درمانی یزد ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: از شنبه بیست و یکم تیرماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی مرکز مرکز تحقیقاتی و درمانی یزد پذیرای مراجعه کنندگان است.
وی ادامه داد: در این شیفت کاری متخصصان داخلی، فوق تخصص غدد و کارشناس پرستاری حضور فعال دارند.
وی از ارائه خدمات آموزشی در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: زمان فعالیت در شیفت عصر از ساعت 16 لغایت 20 می باشد.
دکتر آقایی تصریح کرد: بیماران دیابتی می توانند به منظور اقدامات تشخیصی و درمانی و تشکیل پرونده به این مرکز مراجعه کنند.
مدیر مرکز مرکز تحقیقاتی و درمانی یزد متذکرشد: با افزایش مراجعه بیماران به این مرکز اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در این مرکز گسترش یابد.
> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026